Serikin's

Permohonan Online Ke Sekolah Berasrama Penuh Tingkatan 1 Dan Tingkatan 4 Sesi 2014

Ahad, 18 Ogos 2013

Bagaimana Nak Buka Blog Yang Kena Padam oleh Goodle

Salam semua.

Semasa saya mencari bagaimana nak buku semula blog saya yang telah di padam oleh google walaupun entri yang di muatnaik tidak lah seberapa teruk pada pandangan saya, terjumpalah satu dari banyak artikal yang boleh di gunakan bagi menyelesaikan mana-mana blog penting jika terpadam oleh robot google tu. Artikal yang saya maksudkan datang dari blog blog3dalam1.blogspot.com yang saya sedut masuk ke dalam entri ini. Sebenarnya blog saya bukanlah blog penting kerana umornya belum mencecah satu minggu dan blog ke dua yang kena padam berumur satu hari. Tentulah blog yang berumur seperti ini belum lagi mempunyai entri-entri atau bahan yang banyak. Saya cuma terpanggil apabila membuat shorting dlam google dan mendapati lebih 1M entri berkaitan blog kena padam. Dengan itu saya mencari dan hasilnya melalui blog blog3dalam1.blogspot.com. Anda semua boleh lakukan bagi pulihkan blog anda sendiri.

Hasil dari kerja yang saya lakukan, boleh di katakan berjaya walaupun kejayaannya bukanlah 100%. Sekurang-kurangnya bagi para blogger yang hendak mengambil semula bahan dari blog yang telah di padam itu berjaya.

                                                                                    Blog saya yang di padam ialah



Cara Buka Website Blog Kari Ngeri Yang Kena Block / Ban


Blog kari ngeri merupakan blog yang paling ngeri dan seram di Malaysia. Memang sinomin dengan kandungan video dan gambar-gambar kat blog yang sememangnya ngeri. Sesiapa yang dah tengok atau masuk blog ni, mesti dah tak nak masuk lagi melainkan seseorang ni pencinta mayat atau kematian.


Untuk pengetahuan anda, blog kari ngeri yang sebenar telah kena banned baru-baru ni oleh bloggerkerana kandungan yang ngeri dalam blog tersebut. Oleh itu, blog tersebut dah kena delete dan tak beropersi lagi dalam talian. Punca blog tersebut kena banned sebab ada sesetengah pengunjung membuat laporan bahawa blog tersebut sebagai “abuse”.


P/s: Kenapa perlu ban sesuatu yang elok kan? Memang artikel-artikel blog tersebut ngeri tahap gaban tapi kan itu terpulang kepada hak individu masing-masing nak tengok atau tidak. Itulah lumrah manusia tidak suka tengok orang senang & berjaya.


INFO TERBARU:


Cara nak buka website tersebut senang je anda perlu pergi ke sini:

www.karingeri-proxyserver.blogspot.com ( kena masuk proxy server rupanya je Hehehe )
Lepas tu masukkan lah url blog kari ngeri www.kari-ngeri.com
Ini pula facebook fan page blog kari ngeri: www.facebook.com/KariNgeriBlog


Sumber:  blog3dalam1.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan