Serikin's

Permohonan Online Ke Sekolah Berasrama Penuh Tingkatan 1 Dan Tingkatan 4 Sesi 2014

Sabtu, 14 September 2013

CARA HANTAR TIKET KEPADA NUFFNANG



Cara nak dapatkan BE daripada Nuffnang tapi tak tahu cara? Nak tanya Nuffnang kenapa iklan tak banyak dalan blog? Nak tanya nuffnang cara terbaik nak dapat iklan? Status Glitterati ditarik Nuffnang? nak tahu sebab status Glitterati Ditarik? Nak dapat trik/tips daripada nuffnang?

Pernah alami sintom-simtop macam ni pada diri anda sebagai seorang blogger? Mari AA tunjukkan cara / jalan penyelesaian kepada masalah anda semua. Kalau rajin, baca lah Tips Untuk Dapatkan BE daripada Nuffnang. Moga-moga dapat bantu anda semua untuk dapatkan BE daripada Nuffnang.

Seperti yang AA katakan kat bahagian atas sana, hari ni AA akan tunjukkan cara untuk korang menghantar tiket kepada pihak Nuffnang. Korang boleh tanya apa sahaja kepada pihak nuffnang, tapi jangan dok tanya mintak awek/pakwe pulak ye. Tanya yang berkaitan dengan blog sudah le. ^_^ Kang tak pasal-pasal nuffnang tendang korang kalau tanya pelik2.
Jom tengok cara.



1. Buka laman web Nuffnang.
2. Scroll down ke bawah, klik kat CONTACT US.



3. Korang akan dibawa ke satu page macam ni. Korang tick pada Blogger Enquiries/Suggestions. Pastu klik next.




4. Anda akan dibawa ke page lain pula. Macam kat bawah. Kotak yang AA petakkan MERAH itu wajib anda isi! Nak tulis dalam BM pun boleh, BI pun boleh. Diorang akan jawab dalam BM/BI berdasarkan pertanyaan anda. Tapi biasanya nuffnang jawab dalam BI.

# Bahagian Priority: ANDA PILIH HIGH. LAGI CEPAT NUFFNANG NAK RESPOND.




5. Kalau dah siap isi semua, anda klik lah pada Submit. Ia akan keluar segala content tiket yang korang hantar pada pihak nuffnang. Senang je kan.?

InsyaAllah paling cepat nuffnang akan respon, 1hari. Harap2 pada yang hilang status Glitterati tu, buat lah cara ni. AA dapat balik dalam masa 2 hari je. Jom baca entri Status Glitterati Kembali Semula.


Klik lah satu iklan Nuffnang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan